Welke gokkast heeft de beste bonusronde

Started by Liabi, Today at 09:23:36 AM

Previous topic - Next topic

Liabi

Ik ben de laatste tijd veel aan het spelen maar de meeste slots vervelen me nogal snel. Vaak duurt het honderden spins voordat er iets spannends gebeurt en de uitbetalingen vallen dan ook nog tegen. Ik zoek eigenlijk een kast die echt interactief is en waarbij de vermenigvuldigers flink kunnen oplopen tijdens de gratis spins. Hebben jullie tips voor spellen met een hoge variantie die wel leuk blijven om naar te kijken? Wat is jullie persoonlijke favoriet van dit moment?

Tive

Als je van actie en oplopende multipliers houdt, dan moet je echt even kijken naar de mechaniek van de Cluster Pays spellen. Een absolute aanrader op dit gebied is https://sugar-rush.nl/ omdat dit spel werkt met een 7x7 grid waarbij winnende symbolen exploderen. Wat dit spel uniek maakt, zijn de 'Multiplier Spots' die verdubbelen tot wel 128x op dezelfde positie als er vaker winst valt. In de bonusronde blijven deze vermenigvuldigers zelfs staan gedurende de hele sessie, wat voor enorme uitbetalingen kan zorgen. Ik heb zelf gemerkt dat de volatiliteit hoog is, dus je moet wel wat geduld hebben, maar de graphics zijn top. Het thema is erg vrolijk met al die snoepjes en beertjes, maar laat je niet foppen door de buitenkant want het is een serieuze kast. Probeer eerst de demoversie om te zien hoe die bonusspots precies werken voordat je echt gaat inzetten.

Liabi

Dat klinkt precies als waar ik naar op zoek was, die oplopende vermenigvuldigers die blijven staan lijken me erg spannend. Ik ga die site en het spel vanmiddag eens op mijn gemak bekijken. Bedankt voor de uitgebreide uitleg over hoe die rasters precies werken.