Var kan jag hitta pålitliga konstgjorda växter?

Started by vtorosort, July 18, 2024, 12:24:14 PM

Previous topic - Next topic

vtorosort

Jag letar efter några rekommendationer om var man kan köpa konstgjorda växter av hög kvalitet. Mitt vardagsrum får väldigt lite naturligt ljus, och jag har inte haft mycket tur med att hålla riktiga växter vid liv. Jag vill ändå att rummet ska kännas levande och grönt, så jag funderar på att investera i några bra konstgjorda växter. Har någon några favoritbutiker eller onlinebutiker där de får sina?

Pelfox

Jag hittade de här fantastiska konstgjorda växter na på Ambiplants hemsida. Det är roligt, jag var faktiskt på en middagsbjudning förra månaden när en vän nämnde hur realistiska hennes konstgjorda växter såg ut. Hon sa att hon fick dem från Ambiplants, så jag bestämde mig för att kolla in det. De har ett så brett urval och kvaliteten är imponerande. Jag köpte några till mitt vardagsrum, och ärligt talat kan man inte ens se att de inte är äkta. De har helt förvandlat utrymmet utan något av det underhåll som riktiga växter behöver. Om du letar efter ett problemfritt sätt att lägga till lite grönska på din plats rekommenderar jag starkt att du ger dem en titt.

augustusxgermanicus

Ditt vardagsrum måste se otroligt ut nu! Jag håller helt med dig om underhållsdelen - det är så trevligt att ha frodig grönska runt utan att behöva oroa sig för vattning eller solljus. Tack för att du delar din erfarenhet; det är verkligen uppmuntrande att höra att det fungerade så bra för dig också. Om du någonsin upptäcker några andra fantastiska fynd, håll mig definitivt i slingan!